Menu

Klubhus

 

INTERN BOOKING AF B73 KLUBHUS
- Gælder kun klubbens trænere og ledere

  • Gå til booking.b73.dk
  • Indtast alt i standardformularen
  • Under note skal du skrive hvad hold det drejer sig om, samt tidsrum.
  • Hernæst får du en genereret bekræftelse.
  • Hurtigst muligt efter din booking vil du få en Intern bekræftelse med oplysninger – disse skal læses
  • Kontakt Anja på klubhus@b73.dk nogle dage før din booking for at få kode (selvom du har en kode kan denne være ændret), i denne mail kan du også skrive om du mangler guide til dør og alarm.

Hvis bookingen ikke er udfyldt fyldestgørende, vil du blive kontaktet.

INGEN MÅ BENYTTE KLUBHUSET HVIS MAN IKKE ER BOOKET IND!

Hvis en anden er påført på dagen i et tidsrum og du gerne vil benytte det før eller efter SKAL Anja kontaktes for godkendelse – det er ikke godt nok at snakke med holdet der har booket sig ind! Der kan være andre som har kontaktet om brug, men ikke er tastet ind eller andet ærinde fra Støtteforening, rengøring eller lign.

Hvornår kan du booke?:

Fra 1-11 til 31-3 kan huset bookes alle dage

Fra 1-4 til 31-10 kan huset bookes alle dage, dog skal man være opmærksom på at cafeteriet vil være åbent i hverdage samt weekender.

Rengøring:

Alle der låner klubhuset skal efter endt brug, gøre rent efter sig! Dette er der lavet en to do liste, som bliver sendt til jer ved booking, denne liste hænger også på Køleskabet i køkkenet.

Er Klubhuset ikke gjort rent, vil i blive opkrævet 500 kr. for rengøring

Skulle der være spørgsmål kontakt Anja.

Ændringer kan forekomme løbende – I de tilfælde vil blive meldt ud.

- Støtteforeningen

Luk