Serie 3-træner til senior 2. hold

Serie 3-træner til senior 2. hold (herrer)
Er du ambitiøs og samtidig en inspirerende fodboldtræner? Vil du være med til at udvikle vores senior 2.hold i Serie 3? Så har du muligheden for at blive vores nye Serie 3-træner med opstart den 1.7.2024.
Du er måske en yngre profil uden den vilde erfaring, eller måske har du allerede erfaring som serietræner? Det vigtigste for os er din indstilling til opgaven og til vores fælles udvikling:
  • Du er ambitiøs i forhold til trænergerningen og trives med det ansvar, der følger med rollen
  • Du tør bringe dine erfaringer og ideer i spil til både træning og kamp
  • Du har lyst til at udvikle dig som fodboldtræner – eventuelt via DBUs trænerkurser og -uddannelser
  • Du værdsætter at serie-fodbold også handler om socialt samvær og at have det sjovt
  • Du kan være med fra vores opstart pr. 1.7.2024
Som træner for vores Serie 3-hold får du ansvaret for den ugentlige træning, udtagelse af hold og afvikling af turneringskampe. Du skal sammen med klubbens Serie 1-træner have løbende dialog omkring udvikling af de enkelte spillere i Seniorafdelingen.
Hvis du ikke allerede har kendskab til B73 Slagelse, så kan vi kort fortælle, at vi har;
  • En stor spillertrup og et godt fremmøde til alle træningspas
  • Mange unge talentfulde spillere i truppen
  • Træningspas tirsdag og torsdag fra kl. 18.30-20.00
  • Seniorhold i Serie 1 og Serie 3
  • En engageret og nærværende bestyrelse samt mange ildsjæle i og omkring klubben
  • Stærk opbakning fra vores sponsorer
Som træner hos os tilbydes du en tøjpakke, kørselsgodtgørelse/honorar og mulighed for at tage licenserede træneruddannelser og kurser i DBU-regi.
Du kan læse meget mere om vores fællesskab i B73 Slagelse og om vores strategi ”Den Grønne Tråd” (https://www.b73.dk/.../strategi-og.../den-groenne-traad/)
Ønsker du at vide mere, eller er du ham vi leder efter, så er du meget velkommen til at kontakte sportschef Joachim Dahl på dahl@mnsfilm.dk eller på mobil 30772962.

Hovedbestyrelse

Eva Ingevold