Bandereklame

Bandereklame på Stadion Vest

B73 Slagelse tilbyder i samarbejde med Reklamecentret en yderst fordelagtig pris på bandereklamer til Stadion Vest. Prisen inkluderer produktion, opsætning og sponsorat det første år.

Hvad får du som virksomhed?

• Stor synlighed i lokalområdet
  • 4 gange årligt gøre brug af komms udvalget og kampagne post facebook / instagram konkurrence el lign.
  • Få reklameplads på B73 hjemmeside (B73.dk) og face bookside
  • Få en reklame på sponsorvæg i B73 klubhus
  • Modtage B73 nyhedsbrev

Prisen år 1 inkluderer produktion, opsætning og sponsorat. Efterfølgende år = sponsorat.
Højden på en bandereklamer er 1 meter.

Opdaterede 2022 priser/år (eks moms)

2 m 3500 DKK opstartsår, efterfølgende år 2000 DKK/år

4 m 5500 DKK opstartsår, efterfølgende 3600 DKK/år

6 m 8000 DKK opstart, efterfølgende 5600 DKK/år

8 m 10.000 DKK opstart, efterfølgende 7400 DKK/år

Prisen for bandereklame betales direkte til B73 fodboldklub. Faktura for bandereklame fremsendes af klubbens kasserer ved aftalens indgåelse samt en gang årligt fremadrettet. Ønsker sponsor ikke at forny, nedtages bandereklamen blot. Ingen forpligtelser ved fornyelse af bandereklamer.

Processen:
Fremsend e-mail med størrelse på den ønskede bandereklamer inkl logo og adresse hvortil der skal faktureres. Når sponsor har godkendt layout på bandereklamen (hvis nødvendigt) vil Reklame-Centret starte produktion samt montering af denne. Sponsor vil modtage faktura fra B73 kasserer.